سه شنبه 26 فروردين 1399
ن : pazira

چگونه با محتوا مخاطب جذب کنیم؟؟؟

سلام دوستای خوبم

امروز می خوام در مورد محتواهایی که می تونیم با اون ها مخاطب جذب کنیم البته باید شعار مناسب نیز هم داشته باشیم تا برای مخاطب جذاب به نظر برسد.حالا بریم ببینیم کلا چند نوع محتوا داریم.

 

1.محتوای متنی : محتوای متنی به محتواهایی می گویند که فقط در آن از کلمات استفاده کرده اند و هیچ گونه تصویر یا ویدیویی در محتوا وجود ندارد. بیشتر مقاله هایی که سایت ها امروزه تولید می کنند محتوای متنی است. اگر فقط بخواهید محتوای متنی تولید کنید ممکن است که نتوانید مخاطب های زیادی را جذب کنید. البته مخاطب های هدف.

شما می تونید در مقاله های خود از ویدیوهایی استفاده کنید که خودتان درست کرده اید نه این که کپی کرده باشید. فکر کنم تا اینجا یاد گرفته اید که گوگل برای محتواهای کپی ارزش نمی دهد.

 

 

2.محتوای تصویری : امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، در شبکه های اجتماعی یا تلویزیون دیده اید که بعضی از افراد برای تبلیغات و جذب مخاطب فقط از عکس استفاده می کنند. به اینگونه محتواها ، محتوای تصویری می گویند یعنی مخاطب فقط با دیدن جذب می شود. البته این کار راحتی نیست و به سادگی نمی توان مخاطب جذب کرد .

برای جذب شما باید یک شعار تبلیغاتی جذابی انتخاب کنید که مخاطب با یک بار دیدن عکس یا نوشته جذب کسب و کار شما شود.

 



:: برچسب‌ها: تولید محتوا,


دو شنبه 25 فروردين 1399
ن : pazira

چرا امروزه محتوا جایگاه بالایی دارد؟!؟

سلام خدمت دوستان عزیز

فکر کنم بعضی از شما ها هم شنیدن که میگن محتوا پادشاه است . اما چی باعث شده که اینطوری فکر کنیم وانقدر به محتوا ارزش بدیم؟

حالا بریم که در مورد اهمیت محتوا یکم حرف بزنیم.

امروزه دیگر محتوا ارزش خیلی والایی پیدا کرده زیرا با محتوای عالی شما می تونید با مخاطب خود به راحتی حرف بزنید و اعتماد مخاطبرا جلب کنید . اما اعتماد سازی هم به این راحتی که فکر می کنید با یک محتوا درست می شود نیست. 

مثلا شما اگر بخوایین چیزی بخرین یا از چیزی استفاده کنید مطمئنا اول محتوایی که درباره محصول یا خدمات نوشتن رو مطالعه می کنین و اگر راضی شوید از محصول استفاده می کنید . 

اعتماد سازی بین مخاطب و کسب و کارها فقط به صورت محتوایی امکان پذیر است یعنی شما اگر جنس خوبی داشته باشید ولی توضیحی نداشته باشید مطمئنا کسی به شما اعتماد نمی کند. پس بهتره قدرت محتوا را دست کم نگیریم.

 

 

اهمیت تولید محتوا فقط در اعتماد سازی بین مخاطب نیست بلکه به شما در برند شدن نیز کمک می کند. با انتشار محتوا های ارزشمند و کامل برند خود را در بین کسب و کاری که دارید معروف تر بکنید و اگر توجه کنید برای برند شدن نیز اول باید اعتماد مخاطبی که دارید را داشته باشید. 

اگر محتوا های شما ارزشمند باشد و بتواند نیاز مخاطب را رفع کند گوگل نیز از محتوای شما خوشش می آید و ممکن است در نتایج اولیه خود نمایش دهد. یعنی شما می توانید فقط با انتشار محتوا ی اختصاصی به صفحه اول گوگل نیز بیایید. در ضمن یادتون نره که محتوا هایی که می نویسید باید برای مخاطب نوشته شده باشد نه گوگل. اگر گوگل احساس کند که محتوای شما بی ارزش و کپی شده از سایت های دیگر است اصلا به شما ارزش نمی دهد و سایت شما را به زودی از نتایج خود حذف می کند یا می تونیم یکم تخصصی تر بگیم که گوگل شمارو تو کلمه یا جمله ای پنالتی می کند.



:: برچسب‌ها: تولید محتوا, محتوا,


پنج شنبه 14 فروردين 1399
ن : pazira

محتوا چگونه فروش را بالاتر می برد؟؟؟

سلام دوستان عزیزم 

شما هم مثل بقیه دوست دارید که تو کسب و کار خودتون موفق باشید و فروشتون افزایش داشته باشه. آیا همه کسایی که کسب و کار دارن میتونن این کارو بکنن؟

به نظر من تنها راه حلی که می تونین اینکارو بکنین تولید محتوای اختصاصی هستش حالا این محتوا میتونه تو تلگرام یا اینستا باشه یا توجایی مثل سایت و همین وبلاگا.

فکر کنید شما میخواید یک محصولی بفروشید . بدون توضیحات درباره محصول مخاطب چجوری به شما اعتماد کنه و از شما خرید کنه؟ من که خودم اعتماد نمی کنم :)

فروش بالاتر با داشتن محتوای خوب

شما با تولید محتوا، به مشتریانتون کمک میکنین که درباره محصول یا درباره خدماتی که دارین آشناییتی پیدا کنن. هر چقدر بتونین اطلاعات دقیق تری درباره محصولتون، در اختیار مخاطباتون قرار بدین، مخاطبا هم به شما اعتماد میکنن و این اعتماد سازی باعث افزایش فروش محصلتون میشه.

امروزه هم که خدارو شکر همه به اینترنت دسترسی دارند و وقتی یک مشکلی براشون پیش میاد یا میخان خرید کنن خیلی زود تو گوگل سرچ می کنن. و درباره اون مطالعه می کنند.

 



:: برچسب‌ها: محتوا و فروش محصولات,