چرا امروزه محتوا جایگاه بالایی دارد؟!؟

دو شنبه 25 فروردين 1399
ن : pazira

چرا امروزه محتوا جایگاه بالایی دارد؟!؟

سلام خدمت دوستان عزیز

فکر کنم بعضی از شما ها هم شنیدن که میگن محتوا پادشاه است . اما چی باعث شده که اینطوری فکر کنیم وانقدر به محتوا ارزش بدیم؟

حالا بریم که در مورد اهمیت محتوا یکم حرف بزنیم.

امروزه دیگر محتوا ارزش خیلی والایی پیدا کرده زیرا با محتوای عالی شما می تونید با مخاطب خود به راحتی حرف بزنید و اعتماد مخاطبرا جلب کنید . اما اعتماد سازی هم به این راحتی که فکر می کنید با یک محتوا درست می شود نیست. 

مثلا شما اگر بخوایین چیزی بخرین یا از چیزی استفاده کنید مطمئنا اول محتوایی که درباره محصول یا خدمات نوشتن رو مطالعه می کنین و اگر راضی شوید از محصول استفاده می کنید . 

اعتماد سازی بین مخاطب و کسب و کارها فقط به صورت محتوایی امکان پذیر است یعنی شما اگر جنس خوبی داشته باشید ولی توضیحی نداشته باشید مطمئنا کسی به شما اعتماد نمی کند. پس بهتره قدرت محتوا را دست کم نگیریم.

 

 

اهمیت تولید محتوا فقط در اعتماد سازی بین مخاطب نیست بلکه به شما در برند شدن نیز کمک می کند. با انتشار محتوا های ارزشمند و کامل برند خود را در بین کسب و کاری که دارید معروف تر بکنید و اگر توجه کنید برای برند شدن نیز اول باید اعتماد مخاطبی که دارید را داشته باشید. 

اگر محتوا های شما ارزشمند باشد و بتواند نیاز مخاطب را رفع کند گوگل نیز از محتوای شما خوشش می آید و ممکن است در نتایج اولیه خود نمایش دهد. یعنی شما می توانید فقط با انتشار محتوا ی اختصاصی به صفحه اول گوگل نیز بیایید. در ضمن یادتون نره که محتوا هایی که می نویسید باید برای مخاطب نوشته شده باشد نه گوگل. اگر گوگل احساس کند که محتوای شما بی ارزش و کپی شده از سایت های دیگر است اصلا به شما ارزش نمی دهد و سایت شما را به زودی از نتایج خود حذف می کند یا می تونیم یکم تخصصی تر بگیم که گوگل شمارو تو کلمه یا جمله ای پنالتی می کند.

فکر کنم تا الان به برند شدن خود نیز فکر کرده اید.آیا می دونید چجوری میشه برند شد؟ برای برند شدن شما می تونید با هزینه های زیاد تبلیغات انجام بدین یا با کمک محتوا در شبکه های اجتماعی یا سایت تبلیغ کنید و کاملا هم به صورت رایگان است. فقط یک محتوای کامل لازم دارد.

 

content marketing

 

فکر نکنید که همین الان می تونید با انتشار یک محتوا مخاطبان بیشتری جذب کنید. اول از همه بایدبدونید مخاطبی که به سایت شما می آید به چه چیز نیاز دارد و به چه چیزهایی علاقه دارد.

شما برای اینکه این اطلاعات مهم رو در مورد مخاطبانتان بفهمید می تونید با گرفتن ایمیل یا شماره تماس و حتی می تونید یک فرم برای مخاطبتون طراحی کنید. شاید پر کردن فرم ساده به نظر برسد اما اطلاعاتی که در اختیارتون قرار میده خیلی ارزشمندتر است.

خب این چند تا مورد و بعضی موارد دیگر به محتوا ارزش داده است و همانطور که اشاره کردم شما فقط با تولید محتوا می تونید اعتماد سازی کنید . بهتره که برای محتوا های خود یک تقویم محتوایی درست کنید تا بتوانید با برنامه محتوای خود را انتشار دهید.

پس از همین امروز شروع کنید که محتوای کامل انتشار بدید و منم هر ازگاهی براتون در مورد محتوا ها مقاله مینویسم امیداوارم که خوشتون اومده باشه.

یکم حمایت کنید تا منم یکم انرژی بگیرم.

ممنونم از همه دوستای عزیزم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تولید محتوا, محتوا,